Expert ScoreRead review

Oferta este disponibila pe site-ul partenerului nostru.

Magazin de Incredere

Promotii si Reduceri de la magazine de Top.

Profita de Reduceri

Economiseste bani alegand sa cumperi mai ieftin.

Descriere pentru produsul Set Puzzle Familie + Carte Cantecul din inima ta

Ce incepe in inima unei mame? Totul. De la cantece la poezii la dragoste nemarginita. Alege setul de bratari si lasa-te purtat(a) de Cantecul din inima ta prin cele mai emotionate momente pe care o mama le poate trai sarcina si nastere. Cantecul din inima ta  este o colectie scrisa si ilustrata de mame pentru mame. Vei primi cartea alaturi de setul de bijuterii direct in comanda ta.  Cu gandul la toate mamele care au fost sunt si vor mai fi am adunat in Colectia Draga Mama o serie de poezii ilustrate ca niste scrisori in versuri relatate insa din perspectiva copilului. Motivul pentru care am ales aceasta abordare este unul simplu mamele au nevoie sa vada prin ochii copiilor lor cat de minunate si de iubite sunt. Cantecul din inima ta este primul poem publicat din colectie si descrie cele mai emotionante momente din viata unei mame sarcina si nasterea. Emotii transferate pe hartie intr-o poezie.   – Madalina Hribea   Setul de bijuterii este compus din: Pentru Copil : Bratara inimioara din Argint 925 si cu snur rosu matase vegetala reglabil. Pentru Mama : Bratara banut cu inima decupata din Argint 925 si cu snur rosu matase vegetala reglabil. Pentru Tata:  Bratara disc din Argint 925 si cu snur negru gros din matase vegetala reglabil.   DESPRE SET: Discul banutul si inimioara sunt create din Argint 925. Cele 3 pandantive unite formeaza un intreg astfel reprezentand conexiunea si iubire din cadrul unei familii. Dimensiunea discului este de 16 mm a banutului este de 13 mm iar inimioara are 9 mm.  Pandantivele sunt atasate de un snur din matase vegetala marime reglabila cel al tatalui fiind un model mai gros. Setul va ajunge in saculeti de catifea impreuna cu certificatul de calitate ce atesta autenticitatea materialelor folosite. Setul de 3 bratari din Argint 925 este cadoul perfect pentru intreaga familie. Cate o bratara pentru fiecare membru al familiei: mama tata si copil.   Gramaj aproximativ ARGINT 925: 1.24 grame Aceasta bijuterie personalizata este realizata de la zero pentru fiecare comanda in parte.  Dupa plasarea si confirmarea comenzii incepe procesul ei de creatie: Realizare Design -> Taiere/Personalizare -> Finisare manuala -> Polish Final -> Ambalare -> Livrare! Datorita procesului de productie si a personalizarii bijuteriei dupa propria dorinta gramajul final al produsului poate fi diferit. Din acest motiv pe site este afisat gramajul obtinut prin catarirea produsului realizat in pozele de prezentare. Pretul produsului include pe langa costul gramului de Argint 925 si tot procesul de mai sus necesar pentru realizarea unui produs cu adevarat special pentru tine.   Toate produsele din Argint 925 comercializate de Chic Bijoux sunt marcate cu titlul Argintului · 925 · Dupa plasarea comenzii veti fi contactat de o colega din echipa Chic Bijoux pentru toate detaliile necesare personalizarii produsului.

Vreau sa cumpar acest produs!

Set Puzzle Familie + Carte  Cantecul din inima ta

Aceasta promotie este oferita de catre magazinul : chicbijoux.ro/

Noi gasim cele mai bune oferte si promotii ca tu sa te poti bucura de ele.

Set Puzzle Familie + Carte Cantecul din inima ta se poate comanda foarte usor. Tot ce trebuie sa faci este sa accesezi butonul „CUMPARA ACUM” si o sa fi redirectionat catre pagina vanzatorului. Comanda se face direct pe site-ul partenerului nostru chicbijoux.ro/. Acesta va procesa si va face livrarea produsului dorit de catre dumneavoastra in cel mai scurt timp posibil.

Detalii despre produs:

Set Puzzle Familie + Carte Cantecul din inima ta este fabricat si vandut sub acest brand: Chic Bijoux

Acest produs face parte din categoria: Bijuterie si Carte Cantecul din inima ta si subcategoria Argint

Acest produs Set Puzzle Familie + Carte Cantecul din inima ta este indentificat dupa acest cod: 11603

Partenerul nostru a pus la vanzare acest produs in data de : 2022-10-12 20:42:39 UTC

Principalele etichete: Bijuterie si Carte Cantecul din inima ta / Argint

Informatii despre magazinul vanzatorului:

Produsul Set Puzzle Familie + Carte Cantecul din inima ta este vandut de catre site-ul chicbijoux.ro/.

Dorim sa va prezentam cateva cuvinte despre magazinul care vinde acest produs.

Descriere magazin partener:

Chic Bijoux – 11 ani de experiență în producția de bijuterii. … chicbijoux.ro ruleaza pe platforma de comert electronic Avanticart.ro.

Informatii suplimentare

Siteul nostru va pune dispozitie cele mai mari reduceri si promotii din categoria Bijuterie si Carte Cantecul din inima ta si Argint.

Avantajul principal este acela de a avea la un loc cele mai bune preturi si oferte la o gama larga de produse din categoria Bijuterie si Carte Cantecul din inima ta.

Informatiile legate de pretul actual si disponibilitatea stocului se verifica direct pe site-ul partenerului nostru chicbijoux.ro/.

Vezi toate produsele care sunt la oferta! Magazin

10Expert Score
MOASA COSTELA
Super oferta, multumesc mult pentru aceasta.
PROS
  • Recomand acest produs si prieteniilor mei.

Specification: Set Puzzle Familie + Carte Cantecul din inima ta

Brand

Despre noi

Îmbunătățiți-vă rutina de înfrumusețare cu promoțiile și ofertele noastre de cosmetice și ingrijirea corpului. Am colaborat cu branduri de top de machiaj și îngrijire a pielii pentru a vă oferi reduceri exclusive la toate produsele dumneavoastră preferate. Începeți să economisiți bani pentru produsele esențiale de frumusețe astăzi.”

© 2024 OferteCosmetice.ro Reduceri noi in fiecare zi !

OferteCosmetice.ro
Logo